četrtek, 15. april 2010

XC Vrtojba - 11.4.10

V nedeljo 11.4. se je v Vrtojbi odvijala prva dirka slovenskega pokala v krosu in obenem prva dirka pokala Alpe Adria.
Vreme je bilo podobno lanskemu, edino ene 5°c hladneje je bilo.
Proga, je bila spet spremenjena, letos je bila mešanice proge iz leta 07 in lanske, tako da je vseeno vsebovala tudi nekaj asfalta skozi Vrtojbo (promocija kraja) in že legendarne biljenske griče, kateri so poskrbeli da nismo vseeno prehitro končali in da niso bile povprečne hitrosti podobne kakšni rekreativni cestni dirki.
Terase so bile spet zelo atraktivne za gledalce, saj se jih je zbralo kar nekaj na tem delu.
Elite + u23 kategoriji smo imeli štart ob 13h, kateri se je zaradi počasnega pridobivanja čipov malo zavlekel. Obenem bi malo ošvrkinil tekmovalce kateri kategorij elite in u23, kateri so vedeli da je štart ob 13h in so se po čip odpravili lepo 5min pred štartom, pol pa itak da ga niso dobili še naslednjih 10min.
Ko bi se vsaj malo prerinili mimo masterjev Ž, kateri so štartali skoraj 5min za nami in niso tako nujno potrebovali tistega čipovja.
OK potem, štart je bil ob 13.26 po moji uri...
Čakanje na štart je bilo zelo sproščeno, z veliko humorja.
No pole so nas končno spodili z štarta v 6 krogov dolgo dirko.



Sam sem precej slabo odvozil prvi krog, saj se "motor" sploh ni hotel ogreti na pravo delovno temperaturo, tako, da sem že v prvem krogu precej izgubil in sem se nato borbal mesta okoli 15. žalostno ni kaj.

Sicer pa sem prišel na to dirko še rahlo poškodovan, saj sem si teden prej, na enem izmed treningov natrgal stransko mečno mišico, tako da sem bil skoraj cel teden brez konkretnega treninga, kar se je tudi poznalo na dirki, saj pulza nisem spravil visoko.
Noga je seicer dirko kar dobro zdržala, pekoča bolečina katera me je spremljala še v soboto popoldne je bila že skoraj pozabljena.



No pole smo se furali še tistih 5 krogov do konca, neki sem borbal kot se je dalo, na klance sem skočil (če je bil pač kdo za mano je tako zgledalo,če ne sem bolj sam sebi skakal) na spuste-če jim lahko tako rečemo sem šel kolkor se je pač dalo, saj sem dobro poznal progo in vse ovinke.
Dirko sem na koncu končal nekje okol 12 mesta v skupni kategoriji.
Ne morem se hvalit z tem dosežkom, vendar so bile pa razlike med tekmovalci precej majhne, tako da bi.... če bi.... ???
Vem da sem v prvem krogu precej izgubil, sem pa potem vse ostale delal kar precej konstantne, kar se mi zdi kar dobro, še bolje bi bilo če bi jih delal ene 30-50s hitreje.





Zahvalit se moram našemu Orbea teamu, kateri je bil v feed coni za podajanje bidonov in za spodbujenje.
Zahvalit pa se moram tudi Rudiču, k je skrbel, da so 3 gostujoče navijačice sploh vedele za koga morajo kričati :-)



Naslednja dirka je XC Žerible,27.4.... tam bomo pa medvede preganjali-baje.

ajde se slišimo -( je rekel gluh)

slike: Tina Robba

5 komentarjev:

  1. ne zamerite velkemu številu napak, ampak sem šele po objavi videl da se ne da več popravljat besedila. ali pač?

    OdgovoriIzbriši
  2. Se da popraviti. Pod objavo bi moral imeti narisan svinčnik, na katerega klikneš.

    OdgovoriIzbriši
  3. ..dobr člank..kokr d bi bu tm..usaj vejm kej se dogaja..čakam naslednje zgodbe :)

    OdgovoriIzbriši
  4. no roberto, lepo da si se oglasil.
    jaz čakam na uno kar smo se zmenili... :-)

    OdgovoriIzbriši