ponedeljek, 5. april 2010

za konec praznikov

Pozdravljeni

Me je prijelo da bi nekaj napisal in očitno me je držalo dovolj dolgo da sem se res spravil za računalnik in spisal tole objavo.

Ta vikend sem preživel izključno na terenu na MTB-ju.

V soboto sva z Matjažem Budinom skočila na progo v Vrtojbo, kjer se bo v nedeljo 11.4. odvijala prva dirka slovenskega pokala v krosu.
Naredila sva kar konkreten trening po progi in stestirala, katere gume bodo najbolj primerne za to progo, ne glede na vreme, vse variante smo stestirali, tudi če zasneži. ;-) Na koncu sva izbrala model ........ znamke GEAX - itak a :-)
spet malo bolj resno-
Proga je kar atraktivna in precej zahtevna z precej kratkimi strmimi, kamnitimi vzpončki. Velik del proge je po par letih spet speljan med vinogradi, startno ciljna ravnina pa je asfaltni del skozi Vrtojbo.
Terase ostajajo, sicer letos v kontra smeri, kjer smo do sedaj leteli dol, bomo sedaj grizli gor.
PROGA

V nedeljo sem se sam opravil na trening. Na planu je bil srednje dolg trening po terenu z kar nekaj kratkimi špritni na klanec.
Vse lepo in prav, dokler po par ponovitvah ne ugotoviš, da si zlomil-oziroma tako poškodoval račno, da imaš zadaj kar samodejni menjalnik.
Edina varianta ki je ostala je bila spredaj tavelika šajba zadaj pa prve tri...
ja nič kaj ni bilo druge, in tako sem gonil naslednjih miljon ponovitev. :-)


Danes sem pa imel kar zahteven trening, ki se mu pravi pavza. Cel dan čim manj delat in obenem tudi čim manj jest. Zvečer sem kar zmatran, tako da mislim da sem ga dobro oravil :)


Sedaj mi ostane še da vas vse lepo povabim da pridete v nedeljo na dirko v Vrtojbo.


ajde..uživajte, jaz bom!

2 komentarja:

  1. res je, pavza je najtežji trening. Nikoli mi še ni uspel, zmeraj se "zlomim" proti popoldnevu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ma itak...
    sej ta trening ni bil načrtovan, sam sem si ga po enem mesecu kar zaželel :-)

    OdgovoriIzbriši