petek, 23. april 2010

XC Ronjgi 18.4.10

Za pretekli vikend sem imel planirano dirko v Nallesu, ampak so me študijske obveznosti v soboto zadržale tako da se dirke nisem mogel udeležiti.
Zato sem v nedeljo skočil na dirko v Viškovo pri Rijeki na Hrvaškem.
Ker proge niso nič spremnijali in sem tam dirkal že tretje leto zapored, sem rekel da ne grem na ogled proge, ampak sem se raje dobro ogrel.
Na štartu se nas je skupni kategoriji elite in u23 zbralo cc20 tekmovalcev.
Vozili smo 7 krogov, kateri so minili kot bi mignil, ker je proga precej hitra, tako da je dirka končala po slabi uri in pol. Proga je bila skoraj v celoti suha, razen par spolzikih kamnov po singelcah in par luž na štarno ciljnem prostoru.



Na ravnini po prvem klancu, nam je Mugerli pokazal kaj pomeni skočit in se je odpeljal, tako da sva se nekje do sredine prvega kroga borbala z Davidom Vogrinom, potem pa sem se mu odpeljal in sem vozil do konca dirke sam zase.Čeprav sem imel drugo mesto že skoraj rezervirano, sem vseeno vsak krog poizkušal voziti še hitreje, ne z namenom da se približam vodilnemu, ki je bil itak že precej spredaj, ampak samo da sem videl če sem zmožen stopnjevanja tempa. Tako da sem na koncu ob pregledu krogov videl da sem v zaporedju krogov 4,5,6 imel vedno boljši čas.
Na koncu sem torej končal dirko na drugem mestu za Matejem Mugerlijem in pred Davidom Vogrinom.Od slovencev so nastopili še Jurak,Krivonog,Podričnik in Mom, kateri so se nekateri bolj nekateri manj uspešno boril z progo. (in defekti :-) )



Nad svojim dirkanjem sem kar zadovoljen, saj sem se glede na lansko dirko, katera je bila v boljših pogojih odpeljal letos od 30-50s hitreje na krog.Na dirki sem tudi prveč preizkusil nove Shimanove MTB čevlje, kateri so se super izkazali.
Hotel sem jih voziti že v Vrtojbi, samo nisem bil še res 100% navajen na njih, tako da sem jih še malo udelal in prvič vozil na dirki šele tukaj.
Izredno trd podplat, pri katerem se ti zdi da res daš vso energijo na pedal ne pa v zvijanje.
Všeč mi je tudi oprijem stopala, sam imam namreč raje čevlje, ki ti nogo res dobro stisnejo in tudi po par močnejših potegih še vedno držijo stopalo fiksno in mu ne pustijo "plavati".












tako naj bo to vse zaenkrat....

LP. L

1 komentar: