sobota, 8. januar 2011

moje spremljanje F1, zanimivi dogodki v F1


Pozdravljeni

Z današnjo objavo, se bom oddaljil od kolesarstva in bom prešel na dirkanje na štirih kolesih, k formuli 1.
Dirkanje na najvišjem nivoju, kjer so za dober uspeh ravno tako kot pri kolesarstvu zelo pomembni dejavniki kot so vzdžljivost, moč, pravilna prehrana, odrekanja...

F1 spremljam od leta 1997, zadnja leta sicer bolj malo, ker gre itak vse nekam... zaradi precej zgrešene politike "tavelikega" Bernia.
Obenem pa sem že kar nekaj let skoraj vsako nedeljo na mojih xc dirkah, tako da ogledi f1 dirk neposredno po TV niso več mogoči.
Moja najbolj "produktivna" leta za spremljanje in filozofiranje o vsem mogočem glede F1 so bila od leta 1999 pa do 2006, ko se je upokojil Šumi, za katerega sem pač navijal. (njegovo sedanje sodelovanje v karavani me ne gane, še posebej ker vozi napačen dirkalnik)
V obdobju od 99-06 sem spremljal malodane vsako dirko, vstajanje ob 3h zjutraj vsako leto v začetku marca za ogled VN Avstralije je bila mala malica.
Poznal sem vse dirkače, ekipe, dirkališča, rezultate...

Obenem sem se začel tudi zanimati za zgodovino tega športa, prebral sem kar nekaj knjig katere opisujejo začetke tega športa, njene junake, vzpone in padce, legende med proizvajalci...

Kot sem že prej omenil, trenutno ne spremljam več dirk tako zavzeto kot nekdaj, posledično zaradi res nezanimivega dirkanja, neumne politike Ecclestona, dirkačev ki samo taktizirajo...
Se pa trenutno bolj posvečam iskanju zanimivih dogodkov v zgodovini Formule 1.
...trčenja z namenom osvojitve naslova, menjava dikrlanikov med dirkači, afere z pnevmatikami, odnosi med dirkači...



tako da kar tukaj prilagam par "zanimivih" slik.
Za občasnega spremljevalca najhtrejčega cirkusa, se slike ne bodo zdele nič posebnega, Šumi pač vozi moder dirkalnik...
Ampak, kdo mi zna povedati v čem je trik teh slik?

Sam poznam odgovore, vi pa kar pod komentarje povejte vaša razmišljanja... :))


Slika 1:




Slika 2:




pa lep pozdrav...

L


odgovor.... slika je iz decembra, 1994, Estoril- prva testiranja za prihajajočo sezono

V ravnokar končani sezoni 1994, je Benetton uporabljal Fordove V8 motorje, ampak za naslednjo sezono so sklenili pogodbo z Renaultom za oskrbo z motorji, katere pa je že v sezoni 1994 uporabljala "sestrska" ekipa Ligier, tako da je bilo potrebnih le nekaj dogovarjanj in Michael Schumacher je lahko testiral V10 Renaultov motor na prvih testiranjih za prihajajočo sezono, že nekaj dni zatem, ko je v Adelaidi postal prvič svetovni prvak, kjer je vozil še Fordovega V8.






ponedeljek, 3. januar 2011

Baje da je novo leto...

OK, srečno in zdravo MMXI...

po nekaj mesecih sem spet nazaj.

Zaradi pomanjkanja časa zaradi šolskih obveznosti, sem začel sredi novembra trenirati tudi ponoči, odpravim se pozno popoldne domov pa pridem enkrat ko kokoši že lepo spijo.
Ugotovil sem tudi da je vožnja ponoči čisto nek drug užitek, ceste se spremenijio, čas hitreje mine, noge so stalno dobre, avtomobile prej opaziš...edini problem je, ker ne veš če oni tebe ??
Tako da sem se kar konkretno opremil za nočne trenige, z dvema led svetilkama na prednjem delu kolesa, eno zadaj. Kolo in čelado sem prelepil z odsevnimi trakovi,tako da ni da ni...


Prijelo me je da malo opišem, kako sem treniral v teh prazničnih dneh, katere sem izkoristil za neke vrste priprav.
Naredil sem si namreč plan 10ih dni, od 24.12. do 2.1.11
Ker mi je vreme služilo, sem opravil treninge tako kot sem si zamislil.

24.12....nočni trening. Skočil do Solkana in na Banjšice, tam sem zaradi goste megle raje obrnil, saj res nisem imel več pojma kje sem, tako da sem skočil še do Ravnice in nazaj domov. Ura je pokazala dobre 4h in 104km...

25.12...božič sem preživel na trenažerju...samo 2h, in 30min teka zvečer.

26.12.... trening po bližnjih italijanskih krajih, skupaj z Budinom in Polono, sem naredil slabe dobre 3 urce. trening ni bil pretirano intenziven ker je zeblo, pa tudi malo sem se šparal za prihajajoči teden.

27.12...9.30. štart iz Vrtejbe, Budin, Breški, Tanja,Uršič in jaz smo skočili do Gradeža. Trasa je dokaj ravninska ampak je bilo kar vetrovno, za nazaj je malo bolj letelo. Iz Manfalocna smo skočili do Trsta in tam preko enega hupserja na povezovalno cesto do Kontovela. Lep klanec, hitrost okoli 20kmh... za uživat. Potem še vožnja do Gorice in konec.
skupaj dobrih 5h in 155km.

28.12...spet 9.30 iz Vrtejbe, ista ekipa edino še Lufro se nam je pridružil. Šli pa smo proti Čedadu pole gor na Brda, par klančkov lih za pljuča razluftat. Ker je zmanjkalo idej kam it,smo šli do čez Preserje v Branik, pol do Gradiške, še mal naokol in je spet naneslo... 5h in 145km...

29.12... malo težji trening z nekaj ponavljanji na lokalno znan klanec Železna vrata + 3.5 vzdržljivosti na koncu. Tako da je zneslo dobrih 105km in 4.5 h. Energije še vedno na pretek, tako da sem zvečer šibal v Kranjsko Goro,kjer smo ga zvečer še "srali" do 3h.

30.12.... day off... v Kranjski se budimo po 3h spanja in gremo na smučišče postavljat progo in zaščitne ograje za tekmo mlajših kategorij v veleslalomu za notranjski pokal.
Ta dan kolesa ni bilo, je bil pa zato fitnes na -5 stopinj z količki ki so svinjsko težki + treniranje vzdržljivosti brez spanca.
zvečer se usedem na trenažerja za slabo urco, samo za noge pretegnit in da ne zaspim.

31.12... spet malo težji trening, kot je v navadi sem spet za silvestrovo opravil en malo daljši trening. šel sem do čez Rebrnice do Postojne, Knežak, Il. Bistrica, Kozina, Trst, Gorica, Ajdovščina... tako da je ratalo 8h na kolesu in 210km... se pa nisem vmes niti enkrat ustavil,takoda sedaj vem da se da narediti tudi 8h brez problema....
zvečer sem bil že mmalo zmatran, zato sem si privoščil spanje že ob 10h, če ne bi gotovo teral po konci do naslednjega jutra in pol kar direkt na trening.

1.1.11... malo vrtenja na izy...slabe 2h in 50km

2.1...še zadnji močnejši trening tega cikla.... spet ponovitve na klanec Železna vrata, potem še nekaj klanecv po krasu in bližnji italiji ter vožnja domov v kontra burjo (70kmh) tako da je bila že vsaka ravnina postavljena pokonci. zaradi vetra je bila tudi povprečna nizka, in samo 100km v dobrih 4urah.

10dni 1010km 40h

no to je bilo to.
10 dnevne priprave doma so se odčično iztekle, sedaj pa najprej malo pavze potem pa spet intenzivnejša akcija.

do takrat pa lepo se imejte.

sreda, 2. junij 2010

3 dirke, 3x blato, 3x .....

Ker sem bil malo na tesno s časom, sem od zadnje objave nastopil na 3. dirkah.
Dokaj slabi rezultati na teh 3. dirkah pa so bili tudi delni vzrok, da nisem prej kaj spisal, saj nimam neke velike želje pisati o neuspehih.
Med drugim je te 3 dirke zaznamovalo tudi slabo vreme in precej blata, s katerim pa jaz vsaj zaenkrat še nisem prevelik prijatelj, mogoče pa se letošnjo sezono še spoprijateljiva, saj bo baje tudi poletje precej kislo in zelo verjetno je da bo še precej blatnih dirk. Bom pa zaradi tega drugo leto boljši v blatu :)

Prva blatna kopel me je čakala v Domžalah, 9.5. - na dirki Slop.
Ker je bila dirka kategorizirana kot c2 dirka, se je na štartu pojavilo kar nekaj kvalitetnih tujcev, kateri so potem pokazali svoje kvalitete in osvojili 1 in 2 mesto. Slovensko čast je reševal sotekmovalce Budin ki je bil 3.
Štartal sem kar dobro, vendar so bili klanci precej razmočeni tako, da jih je bilo treba prehoditi oziroma preteči, tisti ki je to zmogel.
Sam ne teka ob kolesu ne maram preveč tako da sem že takoj odpadel.
V drugem krogu sem na spustu malo pretiraval in sem nesrečno padel, tako da sem zvil menjalnik in sem do tech.cone vozil singel speed. Kljub popravilu nisem imel več kot 4 prestave, tako da sem se od takrat naprej vozil okoli zadnjih mest.
Na koncu sem dirko končal kot 14. , če odštejemo tehnične težave + par padcev, bi mogoče bil okoli 10 mesta, za kaj več pa ne vem če sem bil tekaško sposoben.

Druga blatna avantura je bila XC Premantura,- 16.5, ki je bila spet c2 dirka in obenem AA
Do sredine 2 kroga sem se kar dobro okoli 5 mesta, ko sem na blatni ravnini pri hitrosti okoli 30kmh kotel prehiteti sotekmovalca... Zadnje kolo mi je zapeljalo v kanal,kar je povzročilo da mi je odneslo rit, tako da sem par metrov bočno plužil po terra rosa blatu in končno pristal v grmovju z roko pa sem ob tem konkretno pobožal skalo. Ko sem se spravil k sebi so itak že skoraj vsi šli mimo, jaz pa sem hotel odstopiti, saj sem mislil da sem si zlomil roko, ker je res bolela.
Nekako sem se prepričal da grem naprej in sem nadaljeval bolj za trening.
V preostanku mojega dirkanja sem prehitel par modelov, tako da sem na koncu končal spet na 14 mestu od cc 30 ljudstva na štartu. Zmagal je klubski kolega Kordež.


Tretja blatna procesija XC Ruše - 30.5.
dirka je štela za SLOP.
Štartal sem dobro, prve kroge je šlo kar dobro, na klanec skozi feed cono mi je kar letelo, na edinem težjem spustu sem šel kar dobro. Do začetka dežja sem tudi vse tehnične dele prevozil za moje razmere zelo dobro. Trije smo se vozili skoraj enako hitro, tako da smo si diktirali tempo, kar je lažje kot dikrati sam, ko ne veš in nimaš predstave koliko hiter-počasen si.
V 6 krogu pa mi je popustila koncentracija in sem prvič poletel na spustu pri stadionu, sicer sem se hitro pobral in šel naprej.... naprej v gozdu se mi je pri vožnji čez korenine veriga snela in zamotala okoli gonilke, ko sem se matral da sem jo dobil nazaj so me prehiteli tisti tekmovalci katere sem prej prehitel, tako da sem bil spet sam.
Ker me je zapuščala moja že tako zelo slaba koncentracija, sem se zadnje kroge vozil čez tehniko res slabo, 2m na kolesu, potem peš, potem hočeš speljati, pa ne gre, pa greš spet peš, pa se malo pelješ pa te že prve korenika vrže dol...
Tako da sem dirko sicer končal v krogu zmagovalca, kar mi lani tukaj ni uspelo...
Zmagal je sotekmovalce Kordež.
Lahko sem zadvoljen da sem bil dokaj močen za prešprintat tiste kratke klančke, da sem tehniko, vsaj do polovice dikre vozil kar dobro,... da sem stalno napadal in pritiskal- ampak ???


in kaj je skupno vsem tem trem dirkam... en kup blata na kolesu, dresih, uničene kar nekaj opreme, doma čiščenje kolesa do zgodnjih jutranjih ur.... in potem se vprašaš, če se to izplača?
-od zdaj naprej bom vozil samo še suhe dirke :)


slik ni..ker je moj uradni fotograf pozabil opremo doma, na vseh 3 dirkah.
...če se kje najde kakšna slika pa jo objavim...

LP. L