sobota, 8. januar 2011

moje spremljanje F1, zanimivi dogodki v F1


Pozdravljeni

Z današnjo objavo, se bom oddaljil od kolesarstva in bom prešel na dirkanje na štirih kolesih, k formuli 1.
Dirkanje na najvišjem nivoju, kjer so za dober uspeh ravno tako kot pri kolesarstvu zelo pomembni dejavniki kot so vzdžljivost, moč, pravilna prehrana, odrekanja...

F1 spremljam od leta 1997, zadnja leta sicer bolj malo, ker gre itak vse nekam... zaradi precej zgrešene politike "tavelikega" Bernia.
Obenem pa sem že kar nekaj let skoraj vsako nedeljo na mojih xc dirkah, tako da ogledi f1 dirk neposredno po TV niso več mogoči.
Moja najbolj "produktivna" leta za spremljanje in filozofiranje o vsem mogočem glede F1 so bila od leta 1999 pa do 2006, ko se je upokojil Šumi, za katerega sem pač navijal. (njegovo sedanje sodelovanje v karavani me ne gane, še posebej ker vozi napačen dirkalnik)
V obdobju od 99-06 sem spremljal malodane vsako dirko, vstajanje ob 3h zjutraj vsako leto v začetku marca za ogled VN Avstralije je bila mala malica.
Poznal sem vse dirkače, ekipe, dirkališča, rezultate...

Obenem sem se začel tudi zanimati za zgodovino tega športa, prebral sem kar nekaj knjig katere opisujejo začetke tega športa, njene junake, vzpone in padce, legende med proizvajalci...

Kot sem že prej omenil, trenutno ne spremljam več dirk tako zavzeto kot nekdaj, posledično zaradi res nezanimivega dirkanja, neumne politike Ecclestona, dirkačev ki samo taktizirajo...
Se pa trenutno bolj posvečam iskanju zanimivih dogodkov v zgodovini Formule 1.
...trčenja z namenom osvojitve naslova, menjava dikrlanikov med dirkači, afere z pnevmatikami, odnosi med dirkači...



tako da kar tukaj prilagam par "zanimivih" slik.
Za občasnega spremljevalca najhtrejčega cirkusa, se slike ne bodo zdele nič posebnega, Šumi pač vozi moder dirkalnik...
Ampak, kdo mi zna povedati v čem je trik teh slik?

Sam poznam odgovore, vi pa kar pod komentarje povejte vaša razmišljanja... :))


Slika 1:




Slika 2:




pa lep pozdrav...

L


odgovor.... slika je iz decembra, 1994, Estoril- prva testiranja za prihajajočo sezono

V ravnokar končani sezoni 1994, je Benetton uporabljal Fordove V8 motorje, ampak za naslednjo sezono so sklenili pogodbo z Renaultom za oskrbo z motorji, katere pa je že v sezoni 1994 uporabljala "sestrska" ekipa Ligier, tako da je bilo potrebnih le nekaj dogovarjanj in Michael Schumacher je lahko testiral V10 Renaultov motor na prvih testiranjih za prihajajočo sezono, že nekaj dni zatem, ko je v Adelaidi postal prvič svetovni prvak, kjer je vozil še Fordovega V8.






8 komentarjev:

  1. a je mogoče to na sliki Ligier?

    OdgovoriIzbriši
  2. sm se mogel prov prijavit, da lohku komentiram :)
    je Ligier..ta pajac pa ga nekaj testiral,če se prav spomnim..drgač pa je bil legenda Ligier,ja Laffite..sam po moje, se ga ti ne spomniš ker imaš EMŠO nekam majhen ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. 1. se ni treba nič prijavit, če hočeš komentirati, samo ime-vzdevek lahko napišeš.

    2. ja to je res Ligier, in vem tudi kdo je Laffite, 31 stopničk v karieri, in 6 zmag :)

    ampak kaj dela Šumaher v Ligierju?

    OdgovoriIzbriši
  4. Testira renaultov motor, ki ga bo benetton dobil naslednje leto. Seveda je to motor l.1994 z 3.5 l in 67° med valji, l.95 motor pa je imel 3.0 litra in 72° - tko da kej dost haska ni blo :)
    p.s.: www.google.si/search?q=ligier+1994+schumacher
    1. rezultat

    OdgovoriIzbriši
  5. sej poguglt zna wsk..mislm d je model hotu vidt, če zna kšn kej iz swojih možganu..tku de, bi znau tudi jst tak odgowor napisat..

    OdgovoriIzbriši
  6. @pajac, sicer je tvoje pisanje res bolj pajacu podobno, samo imeš prav, nisem imel namena da folk zgoogla čisto vse.

    @ziga, razumem, da si stručnjak googlanja, samo bi lahko vsaj brez googlovega prevoda napisal, da bi zvenelo kot da si to res ti rekel. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ma to sem jst wedu, ampak da mi ne bo kakšen pametnjaču da se da vse pogooglat sem nalimow link spodej ;)

    OdgovoriIzbriši