ponedeljek, 3. januar 2011

Baje da je novo leto...

OK, srečno in zdravo MMXI...

po nekaj mesecih sem spet nazaj.

Zaradi pomanjkanja časa zaradi šolskih obveznosti, sem začel sredi novembra trenirati tudi ponoči, odpravim se pozno popoldne domov pa pridem enkrat ko kokoši že lepo spijo.
Ugotovil sem tudi da je vožnja ponoči čisto nek drug užitek, ceste se spremenijio, čas hitreje mine, noge so stalno dobre, avtomobile prej opaziš...edini problem je, ker ne veš če oni tebe ??
Tako da sem se kar konkretno opremil za nočne trenige, z dvema led svetilkama na prednjem delu kolesa, eno zadaj. Kolo in čelado sem prelepil z odsevnimi trakovi,tako da ni da ni...


Prijelo me je da malo opišem, kako sem treniral v teh prazničnih dneh, katere sem izkoristil za neke vrste priprav.
Naredil sem si namreč plan 10ih dni, od 24.12. do 2.1.11
Ker mi je vreme služilo, sem opravil treninge tako kot sem si zamislil.

24.12....nočni trening. Skočil do Solkana in na Banjšice, tam sem zaradi goste megle raje obrnil, saj res nisem imel več pojma kje sem, tako da sem skočil še do Ravnice in nazaj domov. Ura je pokazala dobre 4h in 104km...

25.12...božič sem preživel na trenažerju...samo 2h, in 30min teka zvečer.

26.12.... trening po bližnjih italijanskih krajih, skupaj z Budinom in Polono, sem naredil slabe dobre 3 urce. trening ni bil pretirano intenziven ker je zeblo, pa tudi malo sem se šparal za prihajajoči teden.

27.12...9.30. štart iz Vrtejbe, Budin, Breški, Tanja,Uršič in jaz smo skočili do Gradeža. Trasa je dokaj ravninska ampak je bilo kar vetrovno, za nazaj je malo bolj letelo. Iz Manfalocna smo skočili do Trsta in tam preko enega hupserja na povezovalno cesto do Kontovela. Lep klanec, hitrost okoli 20kmh... za uživat. Potem še vožnja do Gorice in konec.
skupaj dobrih 5h in 155km.

28.12...spet 9.30 iz Vrtejbe, ista ekipa edino še Lufro se nam je pridružil. Šli pa smo proti Čedadu pole gor na Brda, par klančkov lih za pljuča razluftat. Ker je zmanjkalo idej kam it,smo šli do čez Preserje v Branik, pol do Gradiške, še mal naokol in je spet naneslo... 5h in 145km...

29.12... malo težji trening z nekaj ponavljanji na lokalno znan klanec Železna vrata + 3.5 vzdržljivosti na koncu. Tako da je zneslo dobrih 105km in 4.5 h. Energije še vedno na pretek, tako da sem zvečer šibal v Kranjsko Goro,kjer smo ga zvečer še "srali" do 3h.

30.12.... day off... v Kranjski se budimo po 3h spanja in gremo na smučišče postavljat progo in zaščitne ograje za tekmo mlajših kategorij v veleslalomu za notranjski pokal.
Ta dan kolesa ni bilo, je bil pa zato fitnes na -5 stopinj z količki ki so svinjsko težki + treniranje vzdržljivosti brez spanca.
zvečer se usedem na trenažerja za slabo urco, samo za noge pretegnit in da ne zaspim.

31.12... spet malo težji trening, kot je v navadi sem spet za silvestrovo opravil en malo daljši trening. šel sem do čez Rebrnice do Postojne, Knežak, Il. Bistrica, Kozina, Trst, Gorica, Ajdovščina... tako da je ratalo 8h na kolesu in 210km... se pa nisem vmes niti enkrat ustavil,takoda sedaj vem da se da narediti tudi 8h brez problema....
zvečer sem bil že mmalo zmatran, zato sem si privoščil spanje že ob 10h, če ne bi gotovo teral po konci do naslednjega jutra in pol kar direkt na trening.

1.1.11... malo vrtenja na izy...slabe 2h in 50km

2.1...še zadnji močnejši trening tega cikla.... spet ponovitve na klanec Železna vrata, potem še nekaj klanecv po krasu in bližnji italiji ter vožnja domov v kontra burjo (70kmh) tako da je bila že vsaka ravnina postavljena pokonci. zaradi vetra je bila tudi povprečna nizka, in samo 100km v dobrih 4urah.

10dni 1010km 40h

no to je bilo to.
10 dnevne priprave doma so se odčično iztekle, sedaj pa najprej malo pavze potem pa spet intenzivnejša akcija.

do takrat pa lepo se imejte.

7 komentarjev:

  1. :D Pridi v Litijo, boš vidu kaj je to trening! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čist si zares zastavu vidm, dobr! Bi pa res lahko pršu do nas na en taprav mtb trening. Še Pristovnika prpel.

    OdgovoriIzbriši
  3. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  4. @jeri, zastavu že, sam vprašanje je pa kaj?
    koga?


    aja in tazadnega komentarja ti nisem zbrisal...to me gotovo kdo heka...;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Me zanima kateri Matej te vabi v Litijo. V obeh primerih boš jebal ježa.
    :D

    OdgovoriIzbriši
  6. @žiga....ja to tud mene zanima.
    z obema bo štala, zdej sam odvisno kakšna ;)

    OdgovoriIzbriši