petek, 28. januar 2011

kaj vse pojemo kolesarji



In ne, ne bom razpredal o raznih prehrambenih dodatkih, gelih, energetskih tablicah.... pač o vsem kar se je med in po treningu. Ne, bistvo te objave ni v dokazovanju, da izotonični napitki katere kupimo v prahu niso doping...
Modelom, katerim je vsak prašek sumljiv in te takoj označijo v stilu: "aha kolesarji in vaš doping!!", ko boš šel z vedrom Adhoca proti domu, ne z takimi se mi res ne da ubadat- zaenkrat.

Povod za to bojavo sem dobil nekaj tednov nazaj na faksu, ko sem med odmorom jedel mandarine.
Mimogrede mi pade krhelj na tla, poberem ga, popiham in pojem- no big deal. Ko to opazi moja sošolka sem takoj deležen kratkega a jedernatega predavanja o zdravem prehranjevanju in nevarnosti okužbe z nevemkatero bakterijo katera se je ravno v tistem trenutku po čudnem spletu okoliščin nahajala pred mano in sem jo z padlim krhljem pohrustal....in tako naprej.
Počasi me je začela spominjati na film TU PA TAM, kjer Halim (Igor Bračič-Sadež) na enak način razloži malo bolj zabitemu balkancu Burimu (Martin Janezic ), ka se zgodi z pljunkom, ki ga primaže na tla.... čevelj-podplat-etison-tamala-ropotulca v usta pa to...
No kot sem rekel, kratko predavanje mi je odprlo nova obzorja in duha...bla bla bla.
No saj ne rečem, da ni imela prav, kje pa- deklini dam čisto prav, res tudi sam ne bi šel pobirati sendviča iz pisoarja če mi bi padel tja, ampak za en navaden košček mandarina pa ne bom tako pikolovski. Obenem, draga kolegica, je vsak tvoj čik, ki ga skadiš precej bolj svinjski kot tla unkubatorja :))

No pa da malo prikažem kaj vse kolesarji pojemo na treningih, dirkah....



na sliki je bidon, za tiste, ki ne veste: iz tega se pije tako da z usti objameš.....
nauk dneva- koroško blato ima svojevrsten okus :))





Ni komentarjev:

Objavite komentar