torek, 1. marec 2011

Februar - 82,9 km...... na dan

V najkrajšem mesecu tega leta, mi je uspelo narediti največ kilometrov do sedaj, povprečno 82,9 na dan.
tako mi je uspelo v 28tih dneh narediti za moje razmere rekordnih 2324km.
(za primerjavo-z avtomobilom sem jih febrarja naredil okol 500)
seveda se imam predvsem za zahvaliti lepemu vremenu, saj sem bil od 28 dni le dva dni na trenažerju.
tako je februarja zneslo dobrih 90ur trenigov...pribiližno 3h na dan.

V začetku meseca sem delal precej na distancah, tako da sem imel prva dva tedna tudi po 600-700km na teden, ko sva skupaj z kolegom Štucinom nabirala kilometre po hrvaški istri. medtem ko sem se zadnja dva tedna bolj posvetil treningu moči, ter tempo vožnjam, kjer se kilometri zaradi večjih hitrosti prej naberejo.
vikende so zaznamovale predvsem skupne runde, ki jih organizira kk izvir iz vipave in so kar dober trening, še posebej ko se pridruži Tratnik, Koren, Bajt ... in še kakšen drugi profi, tako da ga pač moraš na klance držat zraven če nočeš odpasti.

Nekje sredi februarja sem naredil test, iz katerega se je videl napredek pri vožnjah na klanec, saj sem že sedaj sredi pripravljalnega obdobja povečal svoj VAM na določen klanec za nekaj 10m napram lanski formi sredi poletja, ko bi ga moral najbolj leteti.

najbrž se bo komu zdelo to moje nabijanje kilometrov pretirano, ampak, nisem še točno odločen kaj bom letos vozil...zato tudi take distance mogoče pridejo prav :))

sedaj do 9.marca sledijo krajši (2-3h) dolgi treningi z še več poudarka na moči, šprintih, hitrosti na klanec.....in potem 11dni prisilne pavze!!!
tako pač je če ti fakulteta organizira obvezno eksurzijo ravno v času najbolj intenzivnih treningov pred novo sezono, ravno sredi marca. Ko bodo vsi najbolj našpičeni za treninge, bom jaz 11 dni "cingal" nogo, oziroma si žulil rit na sedežu avtobusa na krožni ekskurziji po Nemčiji ter vzhodni Evropi....



Nič, kaj naj rečem, fajn bodite....trenirajte po pameti in upam da se kaj hitro slišimo z zame razveseljujočo novico :))

lp.

2 komentarja:

  1. ti sam prid okoli na Žerible potrenirat, da ne boš sam cesto furu :)
    lp
    mitja

    OdgovoriIzbriši
  2. ja sej kdo pravi pa da bom žerible sploh vozil? ;)

    OdgovoriIzbriši