sobota, 20. april 2013

XC Premantura - C1 class race, 14.4.



V nedeljo 14.4. sva se z klubskim kolegom Matjažem Budinom odpravila na dirko v Premanturo, katera je bila ponovno klasificirana kot dirka 1 kategorije. Zaradi visoke kategorije dirke, se je na štartu zbralo za naše -slovenske razmere skorajda nedoumljivo število tekmovalcev,- 70 v kategorijah članov in mlajših članov. Tekmovalci so-smo bili iz bližnjih držav nekdanje Jugoslavije, pa tudi Poljaki, Madžari, Avstrjici, Čehi, Belgijci, Francozi, Izraelci, Japonci...kar pisana druščina.
Zaradi drugačnih klubskih interesov sva šla na dirko sama z Matjažem, tako da nisva imela niti svojega predstavnika za pomoč v feed coni in sva dejansko izpadla kot dva klošarja. :)

Objava z moje strani ne bo preveč dolga, kajti tudi moje dirkanje ni bilo preveč dolgo, trajalo je namreč le 3 kroge...
Na ogledu proge, takoj po končani dirki masterjev sem namreč nekje očitno poškodoval gumo, tako da mi je začela počasi puščati. Proga v premanturi je pač značilna po tem da ima precej kamnitih delov z ostrimi skalami, po katerih je najbolje da imaš gume res trdo nabite da ne fašeš defeta, a ob tem reskiraš na spustih saj te premetava in nimaš skorajda nič oprijem.
 Da imam skorajda prazni zadnjo gumo sem opazil šele pri klicanju na štart, tako da sem zaradi pomanjkanja časa sklenil, da štartam po skorajda prazni gumi in se takoj ustavim v tehnični coni, katera je v premanturi hvalabogu takoj za štartno ravnino. Po štartnem poku, sem mimo sebe spustil tekmovalce za sabo, da se jim ne bi zadeval po poti, jaz pa sem, ob pomoči nekaterih prijaznih calcitovih in energijinih ljudi v tehnični coni vstavil zračnico in po slabih 3.minutah začel svojo dirko. Med tem časom sta se tudi že zvrstila štarta mladincev kot žensk, tako da sem bil dejansko zadnji na progi. Že nekje na sredi kroga, sem pričel prehitevati počasneješe tekmovalke, sčasoma tudi nekatere mladince in nekaj tekmovalcev iz svoje kategorije.
Guma je dirko zdržala, medtem ko je bilo spet ob progi kar precej pešcev, kateri so z kolesom ob sebi hiteli do tehnične cone na popravilo.Sam sem dirkanje končal v 3 krogu, ko so me sodniki odstranili, zaradi prevelikega zaostanka, uvrstitev nekje okrog 50. mesta.

Tako nekako je izgledla xc premantura 13 iz mojega vidika. Veliko slikovnega gradiva nimam, edina slika katero sem dobil je pa zato toliko boljša :))


Ta vikend dirkam na naslednji dirki slovenskega pokala v kratkem krosu v Mekinjah pri Kamniku.
VABLJENI!  :)




Ni komentarjev:

Objavite komentar